Hindistan hükümeti, artan değerli metal ithalatını dengelemek ve döviz rezervlerini koruma amacıyla altın ve gümüş ithalat vergilerini önemli ölçüde artırma kararı aldı. Yeni yapılan düzenlemeye göre, altın ve gümüş ithalat vergileri yüzde 6’dan yüzde 15’e yükseltildi. Bu adımın, külçe altın ve gümüş alımlarını azaltarak Hindistan rupisinin üzerindeki baskıyı hafifletmeyi amaçladığı ifade ediliyor. Hükümetin bu politikası, ülkenin ekonomik istikrarını sağlamak için atılmış bir adım olarak değerlendiriliyor.
Related Posts
Toz Fırtınalarının Sağlık Üzerindeki Gizli Tehditleri: Menenjitten Kalp Krizine
- Tolga Yılmaz
- 24 Nisan 2026
- 3 min read
- 0
4 yaşındaki Eymen anaokulu önünde kamyonetin altında can vermişti: Davada karar verildi
- Tolga Yılmaz
- 26 Haziran 2026
- 3 min read
- 0